fbpx
Dlaczego warto trenować podczas odchudzania?

Dlaczego warto trenować podczas odchudzania?

Nie od dziś wiadomo, że ćwiczenia wspomagają odchudzanie. Wielu osobom chcącym schudnąć nawet nie trzeba wprowadzać deficytu kalorycznego, zmiana nawyków i trening już skutkują utratą zbędnych kilogramów. Schudniesz oczywiście, bez treningu, ale gwarantuje Tobie, że te efekty Ciebie nie zadowolą. Pytanie, tylko czy sama dieta bez treningu ma sens? Po co czekać na efekty skoro można je przyspieszyć? Czy nie lepiej cieszyć się jędrnym ciałem? Czy nie wolisz więcej jeść?

Krótko mówiąc, DIETA + TRENING = SATYSFAKCJONUJĄCY EFEKT

Samo odchudzanie z reguły nie wyeliminuje Twoich kompleksów, bo nadal będziesz miała obwisły brzuch, cellulit czy też zwisające ramiona. Brzmi znajomo?

Dowiedz się, jakie korzyści niesie za sobą trening:

  • Ćwiczenia to najskuteczniejsza droga do utrzymania odpowiedniej masy ciała. Co z tego, że od czasu do czasu pozwolisz sobie na batona, jeżeli ćwiczysz, balans zostanie zachowany, a i głowa pozostanie spokojna.
  • Aktywność fizyczna to świetny sposób na poprawę nastroju, ze względu na wyrzut pokaźnej ilości endorfin, zwanych hormonem szczęścia. Będziesz też lepiej się czuć w swojej skórze, dzięki czemu zwiększy się Twoja pewność siebie i poprawi się Twoje poczucie wartości.
  • Współczesne życie to ciągły bieg, ciągła pogoń za czymś… co za tym idzie… mnóstwo stresu, stresu, który możesz rozładować podczas treningu, który jest świetnym sposobem na odreagowanie negatywnych emocji.
  • Ćwiczenia kształtują Twoją sylwetkę. Zawsze marzyłaś o ładnej pupie w obcisłej sukience, ale nie zostałaś hojnie nią obdarowana przez los? Dzięki treningom możesz ją zyskać!
  • Trening siłowy zwiększa wrażliwość organizmu na insulinę.
  • Lepszy sen i regeneracja. Siłownia zapewni zmęczenie, które zmotywuje Cię do lepszego i dłuższego odpoczynku. Regularna aktywność fizyczna pomoże Ci w szybszym zasypianiu i poprawi jakość Twojego snu.
  • Warto również wspomnieć, że dzięki treningom i zwiększonej ilości tlenu dostarczanego do tkanek, skóra staje się bardziej napięta, odżywiona i ukrwiona, przez co wygląda młodo i promiennie.
  • Masa mięśniowa przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Ćwiczenia odpowiadają za Twoją postawę. Dzięki dobrze dobranym ćwiczeniom przestaniesz się garbić. Pozbędziesz się również bólów powstałych na skutek złej postawy.
  • W trakcie ćwiczeń siłowych wzmacniasz serce i układ sercowo-naczyniowy. Aktywność poprawia odporność, dzięki przyspieszeniu przepływu limfy. Dobra cyrkulacja układu limfatycznego zapewnia usuwanie toksyn i zmniejszenie stanów zapalnych w organizmie.

Aktywność fizyczna to inwestycja na przyszłość, która się opłaca.

Jeśli nie wiesz jak trenować, chciałabyś osiągnąć swoje cele w jak najkrótszym czasie, skontaktuj się z Mateuszem, powołaj się na mnie i umów się na darmową konsultację, połączoną z próbnym treningiem!

 

Leave a Reply